wtorek, 19 listopada 2013

Recenzja białka Whey Creamy Cocktail firmy Trec Nutrition

Witam serdecznie, dzisiaj chciałbym przedstawić recenzje smakową próbek białka, które otrzymałem w konkursie facebookowym. Jest to produkt marki Trec Nutrition  o nazwie Whey Creamy Cocktail . Na stronie producenta jest już pokazane nowe opakowanie tego produktu, ja jednak posiadam próbki jeszcze w jego starej wersji. Może na początek kilka informacji o produkcie.

WHEY CREAMY COCKTAIL to połączenie optymalnych proporcji pełnowartościowych protein serwatki i mleka oraz wspaniałych walorów smakowych. Każdy słodki i kremowy shake dostarcza niezbędnych do rozbudowy i regeneracji mięśni białek i aminokwasów.
WHEY CREAMY COCKTAIL to produkt dzięki któremu w smaczny i wygodny sposób uzupełnisz deficyt protein powstający w wyniku intensywnych ćwiczeń lub niskokalorycznej diety.
WHEY CREAMY COCKTAIL to odżywka przeznaczona dla sportowców i osób aktywnych fizycznie, która ułatwia rozbudowę czystej masy mięśniowej i modelowanie sylwetki.

SKŁADNIKI DODATKOWE: kakao, substancja wzmacniająca smak i zapach dla smaku czekoladowego, czekoladowo-truskawkowego i czekoladowo-wiśniowego; sól sodowa karboksymetylocelulozy, skrobia modyfikowana, substancje zagęszczające; kwas cytrynowy, kwas jabłkowy, regulatory kwasowości dla smaku truskawkowego; fruktoza, sukraloza, sacharynian sodu, cyklaminian sodu, substancje słodzące; czerwień koszenilowa. barwnik dla smaku truskawkowego; beta karoten, barwnik dla smaku waniliowo-śmietankowego; aromaty.

OSTRZEŻENIA: Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Preparat nie jest przeznaczony dla dzieci, kobiet w ciąży oraz karmiących.

SPOSÓB PRZECHOWYWANIA: Przechowywać w suchym pomieszczeniu, w zamkniętym opakowaniu, w temp. 15-25 stopni C, w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.

SPOSÓB UŻYCIA: Jednorazową porcję preparatu; 30 g (1,5 miarki) rozpuścić w 200,250 ml wody lub mleka, używając do tego szejkera lub miksera. W zależności od zapotrzebowania należy stosować 2 do 3 porcji dziennie.
W dni treningowe: I porcja rano po przebudzeniu, II porcja do 1,5 godz. po treningu oraz III porcja przed snem.
W dni nietreningowe: I porcja rano po przebudzeniu, II porcja pomiędzy posiłkami oraz III porcja przed snem.

OPAKOWANIA
750g
2275g

SMAKI
French Vanilla,
Creamy Strawberry,
Cherry Chocolate,
Strawberry Chocolate,
Chocolate Delight

CENA
750g - 69zł/ CENA PROMOCYJNA 59zł
2275g - 169zł/ CENA PROMOCYJNA 149zł

A teraz coś ode mnie:
Whey Creamy Cocktail  to moim zdaniem bardzo dobry produkt pod względem składu jak i również smaku i konsystencji. Miałem okazję spróbować jedynie smaku wiśnia z czekoladą, ale bardzo mi smakował. Jak dla mnie słodkie, a takie lubię. Konsystencja bardzo dobra, po rozmieszaniu białko jest jednolite i nie powstają grudki. Praktycznie zero piany. Może kiedyś skuszę się na spróbowanie innych smaków tego produktu. Słyszałem od znajomych, którzy je stosowali, że są godne uwagi. Jeżeli chodzi o cenę moim zdaniem jest trochę za wysoka i to chyba jedyny minus, który dostrzegam w tym białku.

Poniżej przedstawiam zdjęcia z przygotowania produktu.



 

36 komentarzy:

  1. Takie produkty nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i liczę na rewanż :)
    a tak poza tym super blog
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam aktualnie białko z innej firmy - czekoladowe - śmierdzi i smakuje jak kasza manna z posmakiem czekolady :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie używam takich specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu :)

      P.S. Mam do ciebie prośbę... nie wyświetla mi sie na FB, że LUBISZ mój blog, czy mogłabyś 'odlajkować' i 'zalajkować' ponownie? Byłabym wdzięczna ;)

      Usuń
  5. nie dla mnie, nie używam takich dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam pijam jogurty po prostu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mojego narzeczonego ;)
    Świetny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. smaki białka brzmią bardzo smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrzebuje takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam na mikołajkowe rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This can be for me. Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  13. najważniejsze, że koktajl smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. totalnie się na tym nie znam, ale czasem warto poczytać i się czegoś dowiedzieć:p

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę od mikołaja,to zapraszam do mnie;)
    ps.dla mężczyzny też coś jest:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój facet kiedyś wcinał regularnie białko, bo koniecznie chce przytyć, ale jakoś średnio mu to dawało efekty, to przestał :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam jak zawsze wypijałam białko chłopakowi ;))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I znów muszę napisać - nie dla mnie, ale dla mojego brata jak najbardziej tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. produkt mnie nie interesuje, ale opakowanie juz tak:) szukam czegoś w co bym mogła zabrac koktajle owocowe do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety ja takie nie pije;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hahaha :D
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    http://mojezyciejestnowela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też oczywiście wolę soczewki, ale luksus ubrać okulary, gdy np. nie ma się zajęć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym nie chyba nie spróbowała ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)