piątek, 6 listopada 2015

Maszynki do golenia Wilkinson

Witam serdecznie :)

Dzisiaj chciałbym podzielić się opinią na temat maszynek do golenia marki Wilkinson Sword XTREME 3 Ultimate Plus.


Jakiś czas temu dostałem się do kampanii na stronie Rekomenduj.to, produktem testowanym w tej kampanii były właśnie maszynki tej marki. Byłem bardzo zadowolony z informacji, że zostałem ambasadorem marki Wilkinson, ponieważ wcześniej słyszałem, że te maszynki do golenia są naprawdę dobre i godne polecenia. Kilka dni później zapukał do mnie kurier z paczką od firmy Wilkinson, w której znalazłem:


- 8 Maszynek do golenia marki Wilkinson SWORD Xtreme 3 Ultimate Plus.
-10 Maszynek do golenia marki Wilkinson SWORD Xtreme 3 Ultimate Plus, którymi mogę podzielić sie ze swoimi znajomymi.
-20 Ulotek do rozdania, w których znajduję się szereg informacji na temat otrzymanych maszynek do golenia Wilkinson.


Jeżeli chodzi o moją opinię na temat maszynek, które otrzymałem to jestem bardzo zadowolony, ponieważ dają one lepsze nawilżenie dzięki szerszemu paskowi nawilżającemu, który dodatkowo chroni skórę przed podrażnieniami. Ruchoma główka maszynki zapewnia dokładniejsze golenie oraz sprawia, że staje się ono wygodniejsze. 


Moim zdaniem maszynkę również komfortowo trzyma się w dłoni, dzięki czemu ma się większą kontrolę podczas golenia i nie straszne nam zacięcia. W połączeniu z żelem do golenia marki Wilkinson SWORD PROTECT Sensitive aloe, którego używam od dawna dają one nieziemskie uczucie podczas golenia.



Podsumowując maszynki do golenia firmy Wilkinson SWORD Xtreme3 Ultimate Plus są moim zdaniem bardzo dobrym wyborem oraz są godne polecenia i z pewnością przypadną do gustu wielu mężczyznom, tak samo jak przypadły mi i moim znajomym, z którymi się nimi podzieliłem.


Serdecznie dziękuję portalowi Rekomenduj.to oraz marce Wilkinson za możliwość przeprowadzenia tych testów.   

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z produktami marki Wilkinson >TU< oraz do zarejestrowania się na stronie Rekomenduj.to, jak widać warto ;)

Pozdrawiam,
Sławek 

2 komentarze:

  1. No taki zapas to sama bym chętnie sie zapisała :)

    ___________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata używa tych maszynek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)