czwartek, 15 sierpnia 2013

Pharma Nord

Dzisiaj kolejna dawka darmowych próbek ;)

Dość niedawno ku mojemu zaskoczeniu dostałam pocztą taką niespodziankę:




 
Jest to suplement diety Bio-Chrom firmy Pharma Nord, który zamówiłam tu.
 
Jak widać akcja skończyła się w marcu, a ja dostałam to dopiero teraz, dlatego byłam mile zaskoczona tym faktem. Jest to pełnowartościowy produkt, który można nabyć w aptece. Zawiera 30 tabletek, które zażywa się raz dziennie, czyli starcza na miesiąc stosowania. Od kilku dni testuję ten suplement w związku z rozpoczęciem diety i codziennych ćwiczeń, ponieważ jest on polecany szczególnie dla osób chcących zredukować masę ciała. Jak tylko mi się skończy napiszę kilka słów o nim, ale to już we wrześniu.
 
Po więcej informacji zapraszam tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)