środa, 14 sierpnia 2013

Provag

Brałam udział w konkursie firmy Provag, który polegał na doradzeniu odpowiedniego produktu 3 dziewczynom z obrazków i odebraniu próbki nowoczesnych preparatów dla kobiet. Po wypełnieniu formularza dostałam pocztą próbkę Provag Żel oraz dwa kalendarzyki menstruacyjne za darmo. Preparat używałam zapobiegawczo, więc nie mogę nic napisać o jego skuteczności, choć zapach nie przypadł mi do gustu i to by było wszystko na jego temat. Kalendarzyków szczerze powiedziawszy mam w domu już sporo i nie używam ich, wolę mieć na każdy rok jeden kalendarz w formie notesu i tam wszystko zapisuje.
 
Informacje o zakończonym konkursie znajdziecie tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)