wtorek, 17 września 2013

Darmowy katalog z Kwiatyllo.pl

Niestety choroba i mnie dopadła, brak mocy doskwiera, ale postanowiłam wziąć się w garść i wreszcie coś dla Was napisać ;)  Dzisiejszy post skierowany jest przede wszystkim dla miłośników kwiatów.

Dość niedawno zamówiłam sobie darmowy katalog na jesień 2013 ze strony Kwiatyllo.pl. Oto on:



Zupełnie za darmo można go dostać tu, a wystarczy jedynie wypełnić formularz kontaktowy.
Jeśli jesteście zainteresowani kwiatami, a także kosmetykami, herbatami itp. to śmiało zamawiajcie, bo znajdziecie w nim wiele ciekawych rzeczy. Myślę, że warto go obejrzeć, choć ceny są moim zdaniem lekko wygórowane ;)

23 komentarze:

  1. mam już tyle makulatury w domu, że zaprzestałam zamawiania katalogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można także zobaczyć go online, ale ja wolę jednak tradycyjną wersję ;)

      Usuń
  2. bardzo fajny ten katalog :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od katalogu kwiatowego wolałabym kosmetyczny:P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny katalog ;)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie bym zamówiła, a później i tak leżałby w kącie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze nie moja tematyka te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go , kiedyś dostałam już go;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie poczytała o herbatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo widzę zmiany na blogu bardzo ładnie :)
    Świetny katalog :)
    Wracaj do zdrowia :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kwiaty , szkoda ,żę drogo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kwiaty, chyba się skuszę na ten katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie przepadam za kwiatkami..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)