wtorek, 13 sierpnia 2013

Na dobry początek działalności ;)

Na wstępie powinnam napisać co to jest wgl za blog, ale sama nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Razem z moim chłopakiem, partnerem, miłością mojego życia, czy jakkolwiek, by go nie nazwać, postanowiliśmy podzielić się z wami małą częścią naszego życia. Nie wiem co z tego "wyrośnie", ale mam nadzieję, że coś pięknego. Na dzień dzisiejszy jestem pewna, że będzie tu dużo informacji na temat darmowych próbek oraz konkursów. Jestem z ery Internetu i przyznam się szczerze, że lubię wyszukiwać w "necie" takich okazji, ponieważ uważam, że to nic złego, a można wiele zyskać. Sami z resztą zobaczycie, jeśli zatrzymacie się trochę dłużej nad tym blogiem. Myślę, że ciekawie będzie oglądać jak "rozkwita". Slawko natomiast interesuje się kulturystyką i wgl siłownią, więc każdy prawdziwy facet znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji o nas znajdziecie niedługo na naszym blogu. Życzę miłej lektury, a w razie pytań, czy rad zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)