wtorek, 13 sierpnia 2013

SampleCity

Od samego początku działalności strony SampleCity.pl jesteśmy jej członkami. Braliśmy już udział w wielu ankietach i jak na razie udało się nam załapać na jedno testowanie. Dziś opowiem Wam o moim, zaś Slawko w późniejszym czasie napisze co dostał i jakie są Jego wrażenia na temat tego portalu.

Najpierw przedstawię Wam sam zamysł SampleCity:


Źródło: http://samplecity.pl/how-works.php

 

Do tej pory brałam udział we wszystkich ankietach dostępnych na tej stronie, lecz tylko raz mój profil został zakwalifikowany do testowania. Dostałam do wypróbowania Wkładki CAREFREE®, które wyglądały tak:

 
 
 
 
 
 
 
W niebieskiej kopercie znalazłam dwa opakowania próbek, w każdym dwie wkładki, takie jakie są widoczne na zdjęciach, oraz ulotki reklamowe SampleCity dla znajomych ;) Nie musiałam nic płacić.

Jestem zadowolona z testowania, choć już wcześniej miałam możliwość wypróbowania wkładek tej firmy, jak się potem okazało identycznych próbek, które zamówiłam na stronie producenta. Niestety już nie można ich dostać. Tak więc w sumie miałam 6 wkładek. Spełniają one swoją rolę bardzo dobrze. Tak pisze o nich na stronie SampleCity.pl:

"Wkładki CAREFREE® to idealne połączenie komfortu i delikatności.
Z zapachem lub bez, dyskretne, o klasycznym kształcie, lub specjalne do stringów - pozwalają czuć się świeżo i komfortowo w każdej sytuacji.
W portfolio marki CAREFREE® wchodzą również produkty do higieny intymnej: chusteczki oraz płyn.

Portfolio CAREFREE® zawiera 6 typów wkładek, przeznaczonych dla kobiet w rożnym wieku i o różnorodnych potrzebach:
Cotton™ - z naturalnym ekstraktem z bawełny
Large - zapewniają świeżość przez cały dzień dzięki technologii TripleFresh™
Flexi Form™ - uniwersalna wkładka do dwóch typów bielizny (zwykłej i string)
Aloe™ - jedyne na rynku wkładki z wyciągiem z aloesu
Original Fresh - o delikatnym świeżym zapachu
Essentials™ - lekkie i miękkie wkładki wykonane z mariału CottonFeel™"

Nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić Wam zakup wkładek Carefree, które od czasu testowania zadomowiły się u mnie na dobre, przede wszystkim ze względu na mocny klej, który przyczepia się do każdego materiału, a u mnie zawsze był z tym problem. 

Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy serdecznie do komentowania.

Ty obserwujesz = My obserwujemy ;)